17 juuni, 2017

ET

Arutasime Eesti-plaane ja Matt küsis, et kas Pärnusse ka läheme? Tore ju oleks, aga meil on ainult seitse päeva. Planeerimisega olen siiani ainult mina tegelenud, sest kõik neli sugulast ja sada sõpra tahaks ju ometigi korra ära näha. Nali!!! Selles mõttes, et sugulastega on lihtne, neid on mul tõesti ainult neli, aga sõprade osas läheb ajaga kitsaks. Mitte, et nii tohutu tung oleks olnud ja kõik mind näha tahaksid, hahaaa... Välismaal elamise rõõmud - kes see ikka jõuab nii väga järge pidada, millal sa jälle kui kuuvarjutus korra läbi sähvatad.

Alustasin Matt'ile plaanide tutvustamisega: "Esimesel päeval kui Tallinnas oleme, saame kokku mu täditütre Iti ja tema elukaaslasega..."

Matt vastu: "Ii-tii? Su täditütre nimi on Ii-tii?"

Naerab. Kohe tükk aega naerab. Kogub siis end korra ja uurib: "Sa tead, mida see inglise keeles tähendab?"

Huvitav, kas ma pole tõesti talle kunagi Iti nime varem maininud või on see lihtsalt nii lühike, et ta ei pannud isegi tähele, et jutust mingi nimi läbi käis... Igatahes suskas ta hetk hiljem mulle telefoni nina alla ja seal oli see pilt:


"So... this is your cousin ET?"

Hahahhaaa, ma kohe tükk aega naersin. Matt oli ülimalt imestunud, et ma pole kunagi ET filmi näinud. No tõesti pole! Aga täpsustuseks - pildil olev isik ei ole mu täditütar! 

3 kommentaari:

  1. Oi, see ET on vahva film. Sealt on pärit ka see kuulus stseen, kuidas ET tolle pisikese tüdrukuga jalgrattaga üle kuu sõidab.
    Siia juurde veel sõnamäng - kes on itimees ehk IT-mees :) No ilmselgelt mitte Iti mees, kuigi maitia, Iti mees võib ju ka ametilt IT-mees olla, nicht Wahr? XD

    VastaKustuta
    Vastused
    1. IT-mees muidugi, Eestis on pooled mehed IT-mehed ju!

      Kustuta
  2. Ahjaa, muide, tulnukatewst rääkides - ET ja Yoda on vist sugulased - kangesti sarnane füsiognoomia neil, ainult ühel on pikk kael ja teisel pikad kõrvad, ning naha- ja silmavärv ka natuke erineb
    http://img1.reactor.cc/pics/post/full/%D0%BC%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%80-%D0%B9%D0%BE%D0%B4%D0%B0-%D0%97%D0%B2%D0%B5%D0%B7%D0%B4%D0%BD%D1%8B%D0%B5-%D0%92%D0%BE%D0%B9%D0%BD%D1%8B-%D1%84%D1%8D%D0%BD%D0%B4%D0%BE%D0%BC%D1%8B-3d-art-1390525.jpeg
    XD XD XD

    VastaKustuta