08 juuli, 2014

Hommik pildis

Vallatud tüdrukud Vancouveris - Ontlikud poisid Pärnus


5 kommentaari:

  1. Anonüümne8/7/14 22:08

    Nii lahe aknapesija! Las Vegases pesevad nad ka hotellide akende taga niimoodi, et piiluvad sisse:-).
    PS! Kuidas küll hommikusöögiks neli kanamuna per Face kleenukestele sisse mahub, on üks suur küsimärk...:-)
    Head isu!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Need on vutimunad, sellepärast :) Poiss oli väga usin ja sisse ei piilunud üldse, ta vist ribide vahelt ei näinudki. Aga me läksime ise rõdule küsima, kas ta peekonit või mahla tahab? Mahla tahtis! Tšehhi poiss oli muidu.

      Kustuta
  2. Anonüümne8/7/14 23:42

    No on ikka ametid olemas:-) mul hakkas pea ringi käima juba pildi vaatamisest:-) ägedad hommikusöögid teil:-)

    VastaKustuta
  3. Ma olen juba endale lubanud, et sinu blogi tühja kõhuga ei loe/vaata aga siin ma siis olen kõht korisemas ja vaatan teie isuäratavaid hommikusööke :)

    VastaKustuta
  4. Anonüümne6/1/15 03:17

    milline säärejooks :)

    VastaKustuta