16 detsember, 2016

Kolmikud?!

Arvake ära, kes praegu pasteeti keedab?! Ma tegin korraliku taustauuringu, panin retsepti mitmest erinevast kokku, leidsin alles kolmandast poest maksa ja kõigele lisaks pidin kahe supilusikatäie nimel terve pudeli konjakit ostma. Hetkeseisuga tundub, et ei ole tõesti üldse keeruline teha, eks näha, kuidas lõpuks välja kukub. Maksa puhastamine oli üllatavalt verine ettevõtmine ja selle piimas leotamine nägi suhteliselt… ebaisuäratav välja, aga noh. Pasteet on mu suur lemmik, eriti isetehtud pasteet. Päris lahe oleks kui nüüd selguks, et oskangi seda ise teha!

Muide, ma sain paar päeva tagasi teada, et Matt oskab küpsetada! Mul oli sünnipäev, eksole. Ja ta otsustas mulle sünnipäeva eelõhtul küpsiseid teha. Meie väntsutasime Christine'ga Sampsonit, kuniks kuumad präänikud nina alla pisteti. Väga maitsvad olid! Ma olen seni arvanud, et kokkamine on sellepärast minu peale jäänud, et Matt ei oska. Suht mööda panin!


Hommikul ootas mind magamistoas kaart ja köögis kink. Ma poleks elu sees ära arvanud, mis paki sees on! Kingituse eellugu on see, et iga kord kui me koos poodi satume, küsib Matt, et millist veini ma tahan ja mina ütlen alati, et ükskõik millist. Ma lihtsalt joon nii vähe, et selle ühe klaasi pärast, mis ma nädala peale tarbin, pole mõtet suuremat mõtlemistööd teha. Pika pinnimise peale ütlesin, et kui mingi lemmiku peaks valima, oleks see Grüner Veltliner - hästi kerge valge vein, natuke värske muru lõhnaga. Ainult, et seda siin ei müüda. Nii telliski Matt mulle Austriast kastitäie veini, lisas mõned pudelid mu lemmikut punast ja ladus selle kõik uhiuude veiniriiulisse, mis oli siis osa kingitusest. Nii et kui teie ka mõtlete, et huvitav, mis seal pakis on (nagu mina paar päeva tagasi), siis… palju veini! Sünnipäev on tore päev!


Korraks ikka kanadest ka: kellelgi neist on munaliin täitsa sassi läinud. Juba mitu korda oleme eriti suuri mune saanud - selliseid millel kaks rebu sees - aga täna leidsin uue hiiglase, mis on isegi kahe-rebu-munast KAKS korda priskem! Kolmikud?!

Ma ei saanud kontrollida, sest Matt oli tööl ja tahtsin, et tema ka näeks. Eks siis hiljem kuuleb, mis seal sees peidus on. Igatahes vaene kana! Kuidas selline monster üldse välja mahub… 


Vahepeal sai pasteet valmis ja appi kui hea! Oleks ma varem teadnud, et oskan pasteeti teha!!! Kui mul praegu värsket saia oleks, ei jätkuks siit homseks enam midagi…

11 kommentaari:

  1. nii lahe :) veini peab olema palju ja head pasteeti ka. millise retsepti järgi tegid?
    aga kanad, need on vist külma ja lumega hulluks läinud ;)

    VastaKustuta
  2. Palju õnne sünnipäevaks!!

    VastaKustuta
  3. Nagu vanasti telegrammidele kirjutati: Paelju oenne suennipaevaks! Nõukapost es tunnuva täpitähti!
    Igatahes - julge algus on pool võitu ja julge hundi rind on rasvane. Elik siis praegusel juhul -pasteedine ;P
    Nüüd võid ise nisuleiba ka küpsetada ja siis seda pasteediga süüa. Ise tehtud - hästi tehtud.

    VastaKustuta
  4. Äkki teil on enda teadmata mõni kotkas kanakuudis, kes ultramune teeb? Nagu hunt lambanahas, aga kotkas kananahas. Või äkki isegi jaanalind? Teil oli ju kukk kananahas alguses, asi siis see jaanalind kananahas. Kuigi külmaga on vist kõik ühtviisi võrdselt kananahas.

    VastaKustuta
  5. Palju õnne sünnipäevaks! Nii armsa kaardi on Matt kirjutanud :)

    VastaKustuta
  6. Palju ônne veelkord ja ma ka palun retsepti! :)

    VastaKustuta
  7. Väga vahva blogi :) Ja munadeliinid on meie kanadel ikka koruvalt väga mööda olnud, hirmuga vaatame neid pirakaid XXXL mune ja mõtleme, et äkki on mõni suurem lind pesas käinud :D

    VastaKustuta
  8. Muideks, me sõime nüüd muna ära ja ainult kaks rebu oli, polnudki kolm!

    VastaKustuta