01 detsember, 2016

Lemmiktoit

Kas teil on mingi söök, millest kunagi isu otsa ei saa? Mul on selleks pehme sai võiga. Hiljuti avastasin sellise saia, mis maitseb nagu lapsepõlves, on krõbeda koorikuga ja seest pehme. Appi kui hea! Just tõin värske pätsi ja mõtlesin, et jube kahju, et pärast õhtusööki enam saia ei mahu. Esimesel päeval on see ju kõige parem! Ja siis sain aru, et oota… kes ütles, et ma pean õhtusööki sööma? Isver, kuidas mulle meeldib täiskasvanu olla!

Noorteprogrammis oli täna keegi kuuse ära ehtinud. Täiesti geniaalne mu meelest. Hiljem hea lihtne maha võtta...

16 kommentaari:

  1. Anonüümne1/12/16 05:58

    Kartulipuder ja vorstikaste/hakklihakaste/kotlett ja soust ja peedisalat

    VastaKustuta
  2. Anonüümne1/12/16 07:35

    Mul on selleks toiduks hapukapsas. Võiks aasta otsa iga päev süüa (kuigi siis vast ühel hetkel enam ei taha) :D

    VastaKustuta
  3. Mmmm, värske krõbeda koorikuga sai taluvõiga, heal päeval sinna juurde veel viil suussulavat maasuitsusinki.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Oo, ära maasuitsusingist nüüd küll räägi, meil siin müüakse ainult mingeid imelikke magusaid sinke.

      Kustuta
    2. Anonüümne1/12/16 16:35

      Aga äkki peaksite oma aeda siis ka suitsuahju muretsema? :)

      Kustuta
    3. Me vist ei söö kahe peale nii palju, et ära tasuks.

      Kustuta
    4. Aga te võite ju naabritele ja tuttavatele ja... noh kõigile jagada? :)

      Kustuta
  4. Anonüümne1/12/16 12:57

    Minu lemmik toiduks on täisuitsuvorst (talunike käest ostes). Värske leib ja kurk peale. Nii hea on see.

    VastaKustuta
  5. Liha igal kujul ja asendis, eelistatult singina või küpsetatult-praetult. Siis veel liha ja liha ja liha.
    Võiksingi ainult lihast toituda (vahel ka kana ja kala), no veidi puuvilja, eriti aedmaasikaid ja viinamarju peale. Toorjuustu ja kohaliku talupoe naturaalset pasteeti võiksin ka suure lusikaga süüa. Kas ma juba liha mainisin?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Pasteeti ma polegi veel kunagi ise teinud, vb peaks proovima, kas tuleb välja.

      Kustuta
    2. Mul mees teeb aeg-ajalt ise pasteeti. See pole midagi keerulist :) Proovi kindlasti!

      Kustuta
    3. Anonüümne4/12/16 00:49

      Ma tegin ka pasteeti ja enamuse viskasin minema, kuna sööjaid oli ainult üks. Mulle sobib poepasteet ka
      - Kanada Kadri

      Kustuta
    4. Ma ei tea, kuidas teitel seal, aga siin on enamusel poepasteetidest naatriumglutamaat sees, ma tunnen selle maitse kohe ära. Otseselt halb just ei ole, aga milleks teadlikult endale lisaaineid sisse süüa. Talupoe pasteedil seda ei ole ja isetehtud pasteedil ammugi mitte. A propos, pasteeti saab ka külmutada. Võib panna väikestesse karpidesse ja sügavkülma ning võttagi välja vaid ühe-kahe söögikorra jagu.

      Kustuta
    5. Viimase nelja aasta jooksul, mis ma Kanadas olen elanud, olen pasteeti söönud täpselt ühe korra - sõbranna tegi ja tõi mulle ka ühe karbi. Nii hea oli! Poe omasid ei ole maitsnud siin, Eestis oli küll mingi, mida vahel ostsin, enam ei mäleta tootjat.

      Ma võtan detsembri jooksul pasteeditegemise ette, ajasite isu peale siin!

      Kustuta
  6. Mul ema alati tegi ise pasteeti ja väga hea oli. Keerulist ei ole siin midagi - kui sa oled sülti teinud, siis pasteet on kukepea.

    VastaKustuta