07 detsember, 2016

Talve võlumaa

Tänane hommik oli täiesti kreisi - iga kahe lusikatäie pudru järel pidin uuesti välja jooksma ja pilti tegema, sest kui päike tõusis, läks sõna otseses mõttes iga minuti tagant muudkui ilusamaks. Viimane lumi tuli siinkandis maha kolm aastat tagasi, nii et see on kahtlemata erakordne sündmus, mida tasub jäädvustada. 

Vaesed kanad seisid trepi ülemises otsas, üürgasid kaagutada ja ei astunud sammukestki edasi. Matt oli nad hiljem banaaniga õue meelitanud, eks homme ole näha, kas julgevad omaette ka tulla.


Ja siis saatis ülemus kõigile sõnumi, et teed on libedad, ärge kiirustage, võtke rahulikult, nii et mul tekkis kohe jupp aega juurde. Istusin maha, viskasin pilgu blogisse ilmunud kommentaaridele ja järgnevat lugedes naersin lausa kõva häälega! Ma eeldan, et inimesed ei käi vanemate postituste all kommentaare lugemas, seega kopeerin selle siia ka:

18 kommentaari:

  1. Kusjuures ma olen seda Cax Murkat alati mehena ette kujutanud. Nüüd ma ei teagi... :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Sellest on tegelikult kommentaarides korduvalt juttu olnud, et peaaegu kõik arvavad, et ta on mees! Aga ei ole :)

      Kustuta
  2. Anonüümne7/12/16 09:37

    Mul tekkis ka silme ette pilt habemikust mehest kes sitsi-satsilise öösärgi-hommikumantli komboga ringi hõljub, karvane säär vilksumas��

    VastaKustuta
  3. Anonüümne7/12/16 12:18

    :D :D appi, kui hea. Olen eelnevate kommentaaride põhjal järeldanud, et Cax on naine ja ei tundunud see kommentaar üldse midagi eriliselt naljakat. Siis lugesin seda uuesti, selle pilguga, kui ta oleks mees ja appi :D

    VastaKustuta
  4. Te kuradi inged, te tapate inimesi! Karjuge enne välk ja pauk või miskit, kui siukseid asju siia panete! Ma praegalt naersin nii et munad märjad, no silmamunad iki, et pidin toolilt maha kukkuma XD XD XD
    See karvane päkapikukuningas on mu lemmikmees, seepärast ta seal avatariks ongi, et aina silme ees püsiks ;P

    VastaKustuta
  5. Tegelt see keskmine, kuuskedega pilt üle mägede on fantastiliselt ilus. Sellest võid lausa postkaardi välja printida ja jõulukaardina saata nagut üks "winter wonderland" :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. See on kanaaia taga, mõtlesin juba, et peaks aiale augu sisse lõikama, oleks neil kah natuke silmailu.

      Kustuta
  6. Mõnel pool pannakse sinna klaas vahele - et siis on nagu aed ja samas nagu aken ka. Võib muidugi ka võrgu panna, aga siis ikka on nagut laulusalm ütleb: su päiksel nüüd on trellid ees..., no et läbi võrgu vaadates tuu põle tuu. Aga klaas - vaat see on stiilne :) Ei varja vaadet ega kedagi.

    VastaKustuta
  7. Anonüümne7/12/16 22:17

    Mina olen ka kogu aeg arvanud, et Cax Murka on mees ja kuigi mulle mehed väga meeldivadki, siis olen ikkagi olnud mitmel korral üllatunud, kui mõistlikku juttu ta ajab :DD

    VastaKustuta
  8. Anonüümne8/12/16 16:15

    Millised kaunid pildid ja milline võrratu vaade! Seda võibki ammulisui vaatama jääda. Siit blogist saab juba ainuüksi piltide vaatamisest positiivse emotsiooni:) Tunnistan, et mina olen üks nendest selle blogi külastajatest, kes küll loeb aga ei kipu eriti kommenteerima. Vahest pole lihtsalt midagi öelda. Aga teinekord juba tipin, aga siis tuleb miskit vahele ja juba ongi 3 päeva möödas;) Ehh, mõtlesin ka et Cax Murka on niii eluterve ja muheda huumoriga mees...
    Krstel

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Said ka siis lõpuks kommentaariumis käe valgeks :)

      Kustuta
  9. Oi.. No mina olen alati mõelnud et Cax Murka on su vanaisa või isa hoopiski.. :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma tean tema kohta sama palju kui kõik teiegi, isiklikult ei ole tuttav :)

      Kustuta
  10. Novottt! Nüüd on siis suur tõde selgunud. Siiani ma mõtlesin, et internetis olen see koer, kes internetis kirjutab (ja teised on ka koerad), aga võta näpust! Ma olen Anu vanaisa (((8O Ja veel eriti kiiksuga vanaisa, kes kannab pitsist ja siidist hommikumantleid!
    Du meine Güte, seokse asja peale imesta ristluud paigast ära, nagu ütleb kirjanikuisand Jüri Tuulik. Tuleb vist minna ja mõned ülemere vanakuradi vanaema kerevenituse terad koos 20 tilga šnabilivopskiga sisse võtta sellise ehmatava "selgusehetke" elik "ajusulatava valgustuse" peale, jällegi isand Ülo Tuuliku verbaariumit järgides.

    VastaKustuta
  11. Vanasti sai bloggeri külge panna sellise vidina, mis viimatisi kommentaare näitas kusagil külje peal kastikeses, aga nüüd on see katki ja uut ma ei leia.
    Või noh, ma pole mitu kuud uurinud ka.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. jeah, läksin kohe otsima ja leidsingi:
      http://helplogger.blogspot.com.ee/2012/03/recent-comments-widget-for-blogger.html

      Sul on väga inspireeriv blogi.

      Kustuta