28 oktoober, 2015

30 fakti

1. Ma olen üksikema üksiklaps. Mu vanemad olid kunagi isegi abielus, aga isa kui selline pole mu elus praktiliselt üldse eksisteerinud.

2. Mu nimeks pidi saama Triinu, aga isa läks üksi pabereid vormistama ja hiljem selgus, et olen hoopis Anu. Nojah siis.

3. Aastaid tagasi kandsin breketeid ja selleks, et hambad ritta mahuks, tuli 8 tükki välja tõmmata! Neli tarkusehammast ja neli kuskilt vahelt. Muuseas, lapsena unistasin, et piimahambad kukuksid niimoodi välja, et eest oleks sahtel tühi. Mulle hullult meeldisid need lapsed, kellel kõik neli esihammast korraga kadunud olid, minu meelest oli selline naeratus hästi ilus. Mul endal tulid kõik ühekaupa ära. Jube pettumus!

4. Mulle ei meeldi päevitada.

5. Ma nutan väga harva, viimase viie aasta jooksul on vist korra aastas juhtunud.

6. Ma olen üsna eraklik. Mulle meeldib üksi olla ja üksi tegutseda, aga ma ei tunne end seejuures kunagi üksildasena. Ma ei käi kunagi koos sõbrannadega poes. Ma ei saa koos shoppamise mõttest absoluutselt aru! Küll aga meeldib mulle nendega kohvikus kokku saada.

7. Ma olen väga otsekohene.

8. Ma ei ole kunagi suitsetanud ega narkootikume proovinud. Suitsu teismelisena korra proovisin, väga rõve oli. See jäi ka esimeseks ja viimaseks korraks.

9. Lapsena lugesin hästi palju. Praegu ka loen, aga oluliselt vähem. Vahel mõtlen, et peaks arvuti ära viskama, läheks elu sisukamaks.

10. Mulle maitsevad pooltoored banaanid.

11. Ma ei oska joonistada. Absoluutselt ei oska!

12. Mul on otsmikul arm. Kammisime lapsena sõbrannaga tema isa karvast rinda, temal oli pool ja minul oli pool. Korraga tundus sõbrannale, et kammisin natuke tema poole pealt ka ja läks jageluseks, mille käigus lükkas ta mu peaga vastu öökapi teravat nurka, nii et verd lahmas.

13. Mu esimene lapsepõlvemälestus on ajast, mil olin umbes kolmeaastane. Mängisime täditütrega liivakastis ja käisin iga natukese aja tagant kinga seest liiva välja kallamas. Liivaseid jalgu ei talu ma siiani.

14. Mulle meeldib värske muru, saepuru ja trükivärvi lõhn.

15. Ma ei talu kui keegi mu naba katsub. Ise ka ei katsu. See on kõige ebameeldivam tunne!

16. Mulle meeldib kui wc-paberi rull jookseb pealtpoolt. Viimasel ajal püüan end kasvatada ja sõpradel külas käies rulli ümber ei pööra.

17. Ma ei kasuta kunagi puuderkreemi ega huulepulka, mulle ei meeldi see kummaline lisakiht nahal. Ja ma ei lähe kunagi meigiga magama, ükskõik kui väsinud ma ka poleks.

18. Kunagi õppisin juuksuriks, sest ei teadnud, kelleks saada tahan. Juuksuriks ei tahtnud, seda teadsin algusest peale. Kui kool kaks padumõttetut aastat hiljem läbi sai, läksin psühholoogiat õppima, mis oli hästi tore. Viis aastat õppisin ja mõned aastad töötasin, siis tulin Kanadasse, kus peab psühholoogil doktorikraad olema ja töö sisu on Eestiga võrreldes erinev. Nüüd ma jälle ei tea, kelleks saada tahan!

19. Ma olen totaalselt merehaige. Juba lapsest saadik on isegi kiikumisest süda pahaks läinud.

20. Mulle ei meeldi poest prügi koju tuua. Kõik pakendid, mis saab, viskan juba poes ära.

21. Ma ei pane tee/kohvi sisse suhkrut, see rikuks maitse ära. Ahjaa, ma ei joonud enne Vancouverisse kolimist üldse kohvi, aga siin on lihtsalt iga nurga peal kohvikud ja kuna mulle koogid hirmsasti maitsevad ja nad kohviga hästi sobivad, hakkasin lõpuks kohvi jooma. Kodus ei joo.

22. Ma vihkan karedaid, soonivaid, villaseid riideid (karupüksid hõrrrrrr!). Isegi sokid peavad sellised olema, mis jalale ranti ei jäta.

23. Mulle meeldib koristada! Kõige lemmikum on pesupesemine.

24. Ma kardan ämblikke ainult toas, õues pole probleemi. Arvestades kui priskeid praeguses kodus maha olen pidanud lööma, ei karda varsti ilmselt enam toas ka.

25. Ma olen alati lapsi ja perekonda tahtnud. Mulle meeldiks happily ever after tüüpi Bullerby pere koos koera-kassi-kanadega, seega olen laste tulevase isa valikul alati väga kriitiline olnud. Minu jaoks poleks probleemi terve elu täiesti üksi elada, palju suurem probleem oleks lapsed vale mehega saada.

26. Mulle ei maitse viski, õlu ega tomatimahl. Ma ei saa aru, kuidas inimesed neid juua suudavad.

27. Ma käisin terve põhikooli muusika-eriklassis. Ema arvas, et ju on musikaalsel isal musikaalne tütar. No ma pean viisi ja tunnen nooti, aga pärast seda kui muusika mu elus kohustuslikus korras läbi sai, lõpetasin igasuguse laulmise ja pillimängu päevapealt ära. Solfedžo õpetaja nägu toob siiamaani judinad seljale.

28. Ma ei hooli eriti teiste arvamusest. Eks muidugi meeldib kui inimesed häid asju ütlevad, aga kui keegi halvasti arvab, et jää see mind vaevama.

29. Ma söön absoluutselt kõike. Vanasti ei maitsenud oliivid, rukola ja ingver, aga lugesin kuskilt, et kui iga mõne aja tagant maitsta, hakkavad lõpuks meeldima. Nii ma siis tegingi ja toimis. Rukola on lausa suur lemmik nüüd!

30. Mul pole mingeid huvitavaid hobisid, aga blogida meeldib. See on ju ka hobi, onju?!

Anu kiiksudest saad lugeda siit.

32 kommentaari:

  1. Oliivide söömine pidi seksuaalset küpsust näitama. Rukola ja ingveri kohta ei tea. WC-paberile on minu meelest juba DNAsse pealt jooksmine sisse kodeeritud. Teistpidi on looduse vastane.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma räägin! Kuidas saab üldse selle peale tulla, et see valepidi panna?!

      Kustuta
  2. Joonistan, laulan, luuletan ja mängin suupilli. Käsitööd enam ei tee, süüa ka teen minimaalselt (kuigi oskan). Kohutavalt armastan loomi ja loodust ja suuri puid (no ämblikke ja sääski ja kärbseid mitte eriti). Ujuda ei oska, aga merd jumaldan, kohe lausa palvelen. Põldube ja stoovitud porgandeid ei söö, avokaadot ka ei armasta. Lori võin ajada viie hariliku iirlase eest, nagu ütleb Durrell :D Blogipidamise peale pole mõtelnud, poleks aegagi, aga sinu oma ja veel paari loen huviga. Hea huumor ja süda õigel kohal on obligatoorsed.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Anonüümne29/10/15 01:09

      Kuule, Cax, minu jaoks on Sinu kommentaarid juba nagu osake Anu blogist :D Olen salamisi lootnud, et ehk teed ka oma blogi, see oleks ilmselt ka väga tore lugemine. Ma olen ikka täiega imelik, ootan võõra inimese blogi :D

      Kustuta
    2. Ma olen ka mõelnud, et peaksid lausa blogi pidama, jutt jookseb ju!

      Kustuta
    3. Oh, tegelikult ma ei tahaks Anu blogi ära kaaperdada, ma tean, et lorisen vahel liiga palju. Eks ma võtan vahel foorumites sõna ja nii - näiteks Looduskaamerate juures.
      Aga keda rohkem huvitab, siis võib mu raamatu muretseda :) See on üsna mu enda hingest välja kirjutatud ja pildid elust enesest.
      http://www.rahvaraamat.ee/p/mereh%C3%B5be/667652/et?isbn=9789949967209
      http://www.kriso.ee/merehobe-db-9789949967209.html

      Kustuta
  3. Esimene punkt, mis minu meelest ühe inimese kujunemisel päris olulist rolli mängib, on meil ühine. Sest kuigi mul on ka õde, on meie vanusevahe nii suur, et sisuliselt olen ikkagi üksiklaps olnud. Pluss otsekohesus, eraklikkus, see naba värk (mis on tegelikult päris veider, eks ole) ja no õlu on ikka väga vastik jook (va siis, kui seda saunas kerisele visata). Ja mina kardan ämblikke ainult siis, kui nad mind üllatada suudavad :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Sa oled esimene inimene, kellel on sama nabavärk! Mitte keegi teine ei saa sellest aru!

      Kustuta
    2. Minul on ka see naba värk. Ma ei suuda oma naba katsuda ja ma ei kannata vaadata, kuidas keegi teine oma naba katsub. See on lihtsalt nii nii nii vastik. :)

      Kustuta
    3. Jee, meid on veel!

      Kustuta
  4. No tore, nüüd ma tean keda koristama ja pesu pesema kutsuda :)
    Kuigi pesu PESEMISE vastu pole mul midagi, aga kokku ei viitsi panna. Seega viimane masinatäis on alati kuivatis nädal aega kuni uuesti seda kasutada vaja.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mulle meeldib kokku ka panna, lisaks sellele koristan alati kapi ka ära kui asju sisse panen!

      Kustuta
  5. Anonüümne29/10/15 08:23

    Kle see punkt 12 oli liiiiga imelik!! :) Ma vihkan, kui keegi mu kaela katsub!! Noh, et sa ka teaksid :)

    VastaKustuta
  6. Anonüümne29/10/15 08:23

    Kristiina olen siis jah :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Järgmine kord kui sind kallistan, katsun kuskilt mdalamalt rabada siis, hahaa :)

      Kustuta
    2. Kris, mul tuli veel üks SINU veidrus meelde - sul on ju maailma kõige aeglasemalt kasvavad juuksed!

      Kustuta
  7. Anonüümne29/10/15 09:50

    Mul pole kontot, aga kommenteerin ikka.
    Esimene punkt on mul sama :) Isa on küll olemas ja täitsa pildil, aga põhiline kasvatuslik osa sai läbitud ema käe all.
    Mulle ei meeldi putukad, ussikesed, ämblikud jne - mis on täitsa hämmastav arvestades seda, et õppisin ülikoolis üsna musta ja maaga seotud eriala.
    Mis toob mu selleni, et läksin ülikooli, teades, et see on MINU eriala ja lõpetasin teadmisega, et nüüd on küll kehvasti, kuna see ikka üldse polnud minu eriala. Siiani ei tea veel enda oma :) Teen tööd ja otsin :)
    Vihkan kõditamist.
    Ei joo kohvi, ei tee suitsu, ei tee narkootikume ja enamasti ei meeldi mulle ka alkohol - inimesed on alkoholi mõju all nii vastikud (on minu kogemus).

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kui ma laps olin, meeldis mulle tohutult kui keegi mind talla alt kõditas. Kõdi polnud üldse, aga väga mõnus tunne! Nüüd on hullult kõdi ja enam ei meeldi üldse. Mingid närvid kasvasid sinna vist vanusega...

      Kustuta
  8. Tulen sinuga kampa punktidesse -
    1. Taheti panna Katrin, aga perek.seisuametnik ütles, et Katrineid nii palju, pange midagi muud. Tulid siis nukralt koju uut nime mõtlema :D
    8. Ei ole kunagi suitsetanud, ammugi narkootikume proovinud. Totaalselt VIHKAN narkootikume ja nende tarbiist
    10. Mulle maitsevad ka pooltoored banaanid
    11. Ei oska absoluutselt joonistada. Vaesed lapsed peavad ise ära mõistatama, kas emme joonistas hobuse või koera :D
    13.mul armid kulmude vahel, meelekohas, lisaks veel huule ülal ja peal ka. Olin paras kraade ja liikusin peaasjalikult ringi rattaga ja nii mõnigi kord tähendas see jalgade asemel peaees maandumist.
    16. WCpaberirull ei saa ju kohe kuidagi teistpidi "joosta" ja olen nii nahaal, et vahetan isegi külas olles selle õigetpidi.
    21. Ei pane suhkurt kohvi ega tee sisse.
    Lisaks kardan paaniliselt konni. Lähen täiesti närvi, kui keegi jalgu vaiba alla topib.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Appi, jaa! Jalad ei käi ometigi vaiba alla!

      Kustuta
  9. Anonüümne29/10/15 19:36

    Oli väga tore lugeda, nii mitmes punktis on minul sama vastus. :) Kurvastab 27 punkt- olen ise muusikaõpetaja ja nii kahju on, et oled saanud sellise kogemuse, mis musitseerimisest eemale peletas.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kusjuures laulda ja pilli mängida mulle meeldis! Aga solfedžo ja hääleseade ei meeldinud üldse, neist esimese peale on mul null annet ja huvi, teine oli lihtsat tüütu.

      Kustuta
  10. ma ei saa aru, kas ma olen ainus inimene maamunal, kellel on täiesti ükskõik, mis pidi see wc-paber on?! no nii savi ju :D (kuigi pealtpoolt on mugavam võtta, aga no ära ei sure, kui alt tuleb. kodus mul polegi seda asja, kuhu otsa see torgata, nii et rullid vedelevad niisama kapi peal)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. WC paber peab pealtpoolt jooksma, sest siis saab selle otsa lihtsamini kätte. Kui alt jookseb, jääb ots peitu! (esimese maailma probleemid)

      Kustuta
  11. Anonüümne30/10/15 22:38

    1. Olen ka üksikema laps, ema ei olnud isaga isegi mitte abielus ja praktiliselt kohe peale minu sündi läksid nad lahku. Eluaeg emaga kahekesi elanud.

    2. Minu nimeks oleks peaaegu saanud Maarja, aga siis ema õde pakkus välja Avely, seega Maarja jäigi ära, mul täitsa kahju, oleksin heameelega Maarja olnud :D

    4. Mulle ei meeldi päevitada üksi, ainult kellegagi koos sest siis jutustades aeg lendab, üksi olles vaatan vaid kella iga 5 min tagant :D


    6. Olen ka üldiselt suhteliselt eraklik, shoppaja tüüpi pole ma üldsegi aga kohvikus võin ma vabalt hea seltskonnaga istuda

    8. Pole kunagi aktiivne suitsetaja olnud, olen proovinud aga sain aru et pole minu teema ;) Kanepisuitsu olen ka korra proovinud aga ei tundnud midagi ja jällegi pole minu teema :D

    9. Nooremana lugesin samuti väga palju, aga kahjuks nüüd ei ole enam mitu aastat lugenud.

    11. Joonistamisoskus 0. Nii kahju aga minu tase on miski kriipsujuku kritseldamine.

    12. Mul on kulmu juures arm, kuidas ma selle sain ei teagi :D

    16. Ka eelistan et paber jookseb pealtpoolt aga praegu kodus paberihoidjat pole seega olen üle saanud sellest ma loodan :D

    18. Õppisin 3a eriala mille kohta teadsin juba eos et ma ei hakka sel alal töötama, aga suuureks plussiks on see et kohtasin seal oma parimaid sõpru seega ei kahetse.

    22. Ei meeldi samuti karedad või soonivad riided, fuuu!

    23. Mulle meeldib ka koristada aga seda siis kui olen täitsa üksi, ei saa rahulikult koristada kui keegi nn jalus on :D

    24. Mul on tõsine arahnofoobia, ka kõige väiksem ämblik viib mu endast välja ja süda tahab kurgu kaudu välja hüpata. Kadestan et sa nii tubli oled ja neid hävitada vähemalt julged :D

    25. Tahan ka kindlati lapsi-perekonda, kass on aga koera tahaks ka kindlasti, väga loodan et see õige mees on juba mul kõrval ja loodan et sul ka!

    26. Ei maitse õlu ega viski, ei kannata üldse.

    28. Mind ei morjenda teiste arvamus, olen aastatega tugevamaks ja ükskõiksemaks muutunud selle kohta mida keegi suvaline arvab :D


    30. Olen üsna hobitu, aga kritseldan vahel blogi seega ma ütlen ka et üks hobi mul siiski on :D


    VastaKustuta
  12. Anonüümne3/11/15 02:50

    Aaaahhh, nabad:D mu meelest võiks evolutsioon minna niipidi, et üks hetk inimestel enam nabasid polegi

    VastaKustuta
  13. minu meelest võiks meil lisaks nabadele ka sabad olla! täiesti siiralt :)

    VastaKustuta
  14. Anonüümne16/10/16 18:11

    Issand kuidas mul see postitus kahe silma vahele on jäänud?! .. Aga nu see punkt "Mul on otsa ees arm. Kammisime lapsena sõbrannaga tema isa karvast rinda, temal oli pool ja minul oli pool. Korraga tundus sõbrannale, et kammisin natuke tema poole pealt ka ja läks jageluseks, mille käigus lükkas ta mu peaga vastu öökapi teravat nurka, nii et verd lahmas." Vabandust, aga ma naersin ennast pooleks :D .. Huvitavad hobid teil väiksena olid :D .. Ja see Bullerby pere..Sellisest olen alati mina ka unistanud (A) :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. No näed, pead tihemini vaatamas käima, siis ei jää asjad kahe silma vahele :)

      Kustuta