12 juuli, 2018

Värskenduskuur

Sorteerisin oma riideid. Mul ei ole tegelikult väga palju asju, aga kasutusse jõuab omakorda ainult murdosa sellest, mis kapis ripub.

Mul on näiteks väga ilusad viigipüksid, istuvad kui valatult. Ühe korra olen neid vist isegi kandnud ka. Ostsin lihtsalt sellepärast, et... äkki läheb vaja? Veidi üle kümne aasta on mul need püksid olnud. Ei ole suurt vaja läinud, nagu näete. Ära anda ka ei raatsi, sest kuradima hästi istuvad.

Siis on mul üks väga ilus must kleit, ühtaegu lihtne ja pidulik. Igal naisel peab "väike must kleit" olema, eksole. Kui ma selle juurde kõrged kontsad panen ja selja sirgu lükkan, näen välja nagu miljon dollarit. Ma muidugi hirmsasti tahaks nii peen olla ja nõtke gaselli kombel kontsaklõbinal päikeseloojangusse jalutada, aga tõele au andes tunnen ennast mingis suures kampsunis, retuusides ja tennistes ikka sada korda mugavamalt. Mitte, et ma "väikese musta kleidi" üritusele retuusides läheks - mul on selliseid kleite ka, milles ei pea nii väga jälgima, kuidas istuda ja astuda.

Ja siis üks heleroosa ilma käisteta pluus. Selline casual-pidulik. Näiteks teksade peal jääb super ilus. Aga kui on nii soe ilm, et käiseid pole vaja, ei kanna ma ju iial teksapükse!

Tegin südame kõvaks ja tõstsin kapist välja kõik need asjad, mis küll meeldivad, aga mida tegelikult juba ammu selga pannud ei ole. Need, mis ei meeldinud, on juba ammu ära antud.

Matt'il on oluliselt praktilisem garderoob - ports siniseid teksasid ja ühevärvilisi t-särke. Ta muud ei kannagi (v.a. tööl). Kunagi pole küsimust, mis millega kokku sobib. Lihtsalt tõmbad sahtlist pimesi ja kohe sobibki. Meeste elu on lihtne.

Mis veel?

Reedel lähen maniküüri. Tahan geellakki, sest tavaline kulub liiga kiiresti maha ja Oscari kõrvalt ei jõua iga kolme-nelja päeva tagant küüsi lakkida/kuivatada. Või noh, aega oleks, aga ma pole nii suur iluguru, et seda prioriteediks seada. Lihtsam on lühikeste lakkimata küüntega ringi käia.

Otsustasin iseenda jaoks aega võtma hakata. Niimoodi teadlikult kohe. Panin tähele, et ma ei tee enam mitte midagi ilma Oscarita. Esiteks on ta suhteliselt rõõmus laps ja seetõttu ei tunne, et temast väga puhkust vajaksin, teiseks on kohalikel sõbrannadel samuti beebid, mis teeb ilma lasteta kokkusaamise suhteliselt keeruliseks. Matt'i vabadel päevadel oleme pigem kolmekesi kuhugi läinud või midagi teinud. Ja kõige tipuks olen täielik kodukana, nii et kui Matt on öelnud, et valvab last, lähen tavaliselt aeda peenraid rohima või kanu söötma. Mitte näiteks juuksurisse-kohvikusse.


Laupäeval jäi Matt Oscariga koju ja mina läksin mõneks tunniks poodi. Ehtnaiselikult. Nii hea oli! Ja laps tundus kümme korda nunnum kui koju tagasi jõudsin. Matt ka. Otsustasin, et pean hakkama end igal nädalal üksi kodust välja ajama. Mõjub ajule hästi.

Aga eriti ei taha minna! Pole nagu kuskile minna ka. Hilpe jagub, neid ei ole kogu aeg juurde vaja. Lastetud sõbrannad on praamisõidu kaugusel, nendega ei saa nii regulaarselt arvestada. Spordiklubisse hästi ei viitsi, pigem tahaks kodu lähedal jooksmas käia, aga seda saan ka ilma suurema planeerimiseta teha.

Nii et maniküür on hea. Seal peab regulaarselt käima. Ja ujuma võiks minna. Rasedana käisin päris tihedalt, aga lõpuks ei mahtunud enam trikoo selga ja sauna ei tohtinud väga kauaks jääda. Mitterase olemisel on selged eelised! Ja tennisetreenereid guugeldasin hiljuti. Ma ei oska tennist mängida, aga olen alati arvanud, et see võiks tore olla. Ja kooli algust ootan täiega. See on küll kaugõpe, aga ikkagi!

Vot.

12 kommentaari:

  1. Vanasti me lastena mängisime sulgpalli. Seda sai ka koduaias kõksida, muudkui tuulevaikne ilm pidi olema, ja siis ikka pall vahel kippus kuurikatusele lendama, kust poisid ta alla tõid. Tennis on liiga jõhker randmetele ja pahkluudele ja põlvedele, aga sulgpall on väegade mõnus ajaviide.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Sulgpalli oleme vahel aias mänginud, on ka mõnus!

      Kustuta
  2. Anonüümne13/7/18 11:10

    Väga hea mõe :) Ise lähen esimest korda ööseks sõbrannadega Muhumaale (laps hetkel 11-kuune). Sõbrannad ütlesid küll, et võta laps kaasa(nad ise on lasteta). Aga ma tahan just seda oma aega, kuigi tean, et ilmselt päevi enne sõitu juba pabistan, et kuidas ma ikka jätan ta ööseks üksi. Sisimas ma tean, et mees saab hästi hakkama.
    Millal te Eestisse tulete? Su ema polegi vist Oscarit näinud?

    VastaKustuta
  3. Muide ma soetasin omale sellised peenikesed küüneviilid, millel on eri tugevusastmes lihvimispadjad, ja kui siis ikka põhjalikult ette võtan, siis küüned läigivad pärast nagut juudalised :) Muudkui siin on kolm nüanssi, mitte tähtsuse järjekorras: et siis peaks seda pidevalt tegema, teiseks jäävad igasugu kraapsud kole kergesti peale - umbes, et ära enam üldse süüa tee ega korista, sest muidu on küüned hukas, ning kolmandaks - küünelakk ei jää poleeritud küüne peale pidama.
    Aga peale selle - on üldiselt ju mõnus tunne, kui keegi teine sinuga tegeleb XD Ise lõõgastud samal ajal - sihuke luksuse maik man XD

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Jaa, ma tahangi just seda, et keegi teine tegeleks. Massaažis võiks samuti käima hakata, see oleks jällegi ideaalne "aeg iseendale" tüüpi asi, mida saaks regulaarselt teha.

      Kustuta
  4. Anonüümne13/7/18 16:02

    Mida sa kooli õppima lähed, kui küsida tohib?
    Tegin just neid juustusaiakesi, mida relkaamisid, mõnna ;)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Medical Administrative Assistant. Peamiselt õpin arstidele raha teenima, sest iga nende liigutus on eraldi maksustatud ja lisaks on erinevad kombinatsioonid, et mingi tasuga saab veel mingi muu tasu ja patsiendi vanusest sõltub see ka, haiglas veel erinevad reeglid. Paras pusle. LIsaks peab diagnoose ja nende taga peituvat jagama, sest muidu ei tea, mis millega kokku käib. Keeruline seletada, sest Eestis on ju hoopis teine süsteem.

      Juustusaiad on parimad, ma tegin ka eile! Ja kui rohkem aega on, teen tavaliselt neid (aga ainult pool sellest kogusest): http://imetabaneonmaailm.blogspot.com/2016/07/maailma-parimad-juusturullid.html

      Kustuta
  5. Loen praegu üht naljakat raamatut, "Trust me, I'm a junior doctor" (Max Pemberton). Muigan ja mõtlen, kas Matt on seda lugenud? Talle vist meeldiks :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tänud soovituse eest, uurin kohe, kust saab!

      Kustuta
  6. Kuidas teitel seal ilmaga on - meil siin tahab palavus ää tappa. Isegi sääsed, kes esimesel palaval ööl ründasid, on vist praeguseks kuumarabanduse saanud ja sussid sirgu visanud (tõlgi see fraas Matt'ile :) ) See on muidugi asjal positiivne külg XD

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Meil on igal aastal juulis-augustis 25-30 kraadi ja ei tilkagi vihma. Septembris ka tavaliselt ei saja peaaegu üldse ja on sama soe.

      Kustuta