16 november, 2019

Pettumus

Mina (last magama pannes): "Oscar, kus su tekk on?"
Matt (natuke uskumatult): "His dick?"
Mina: "Ei, tekk! Tekk, Matt!"
Matt: "Same word"

(tõesti, häälduvad TÄPSELT samamoodi!)

-

Ma olen endale juba pikemat aega jopet otsinud. Ükspäev siis proovisin mitu tükki järjest läbi ja üks neist sobis nagu valatult. Ainult, et selga pannes viskas mingit imelikku haisu... aga mõtlesin, et noh, pood, eksole. Igasugu odüüre võib ringi hõljuda. Hais aga ei kadunud. Mõtlesin, et see ei saa ju jope seest tulla...? Võtsin seljast ära ja nuusutasin. Iiiiiuuu. Megakirbe higihais. Mitte selline, et "sai täna palju ringi rahmeldatud ja veits higiseks mindud", vaid selline "käin kord kuus duši all ja riideid ei pese üldse". KUI tugevalt sa õigupoolest haisema pead, et lebra isegi poes selga proovitud riietele külge jääb? 


Kuna minu suuruses seda rohkem ei olnud ja lehkavat ma ei tahtnud, olin alguses pettunud, aga hiljem kodus avastasin, et saan ju netist tellida ning kaks päeva hiljem oligi pakk kenasti ukse taga. Tuttuus jope, kilede ja asjade sees, mitte keegi polnud seda enne mind isegi puutunud.

-

Täna käisin oma lemmik-kodupoes. Ostsin uue pudrupoti. Pott oli karbi sees! Mäletate, vahepeal oli teema, et miks hambapasta tuub karpi pannakse? Täiesti mõttetu, eksole. Poti karpi panemine on veel mitu korda mõttetum. Ei olnud üldse mingi peen pott ega midagi. Kassas koukisin karbi lahti ja ütlesin, et jätan selle neile. Panin hoopis muud ostud potti. Müüja küsis, et tagastada ma seda siis kindlasti ei taha? Ütlesin, et ei, ma ikka kasutamiseks ostan! Pakkus kotti. Ütlesin, et pole vaja, mul mahuvad nüüd kõik muud asjad poti sisse ära. Ja ühtlasi koukisin potist välja väikse bukleti ning jätsin selle ka neile. Müüja küsis, et olen ma kindel, et seda ka ei taha? Hakkasin naerma - see on POTT, ma arvan, et saan ilma kasutusjuhendita hakkama. Itsitasime seal siis koos ja ta ütles, et tead, sinuga on alati nii lihtne. Ja tõi mulle eemalt kapist väikese šokolaadi!

Nii armas, noh. Mul oli kohe tükk aega hea tuju! Aga minuga on lihtne jah. Ma ei lase neil kunagi midagi eraldi paberisse keerata (nõusid jne), kunagi ei taha kilekotti ja alati saan oma ostud ise autoni viidud. See ei ole siin üldse nii tavaline.

-

Ja mis veel - pean suure üllatusega tunnistama, et mulle väga meeldib Harry Potter! Ma poleks ealeski uskunud! Fantaasiakirjandus ei ole muidu ÜLDSE my cup of tea. Aga Potter on tõesti uskumatult hästi kirjutatud! Ja ma isegi ei liigitaks seda niivõrd lastekirjanduse alla, pigem korjab lugeja sealt erinevaid asju üles olenevalt sellest kui vana ta on. Ma olen järjega juba kolmanda raamatu keskel ega saa kuidagi pidama...

Ja kuna meil on nüüd iga mõne päeva tagant raamatupoodi asja, on Oscar üliväga rahul, et Potteri juurest ümber nurga on autoriiul! Selle ajaga, mil mina olen vajaliku teose üles leidnud, on tema tavaliselt pool riiulit tühjaks tõstnud, sest tal on KÕIKI neid vaja! Ja siis ma laon neid tagasi nagu hull, samal ajal kui Ossu üha uusi maha tõstab. Oscar on kiirem, tuleb tunnistada. Lastega shoppamine on puhas nauding...

9 kommentaari:

  1. Potter tekitab sõltuvust jah. Oota, kui sa selle kõige paksemani jõuad, siis imestad ise ka, kui ühe ööga läbi vuhistad XD
    Minule meeldis tegelikult see kooliväline aeg isegi rohkem, aga teisalt, viimases osas seal enam muud polnudki, siis see hakkas natuke häirima. Ja kui sa jõuad sinnamaani, kus Hagrid neile neid fantastilisi elukaid õpetama hakkab, siis võtagi vastav Newt Scamanderi raamatuke ka kõrvale ja aja sealt näpuga järge. Mina olen krüptozooloogias juba üsna kibe käsi, seepärast tundus see mulle natuke lahja, aga kui neist üldse ei tea või vähe tead, siis sobib kenasti.
    Ja kuigi selle viimase, kaheksanda osa suhtes, kus juba Harry ja tema koolikaaslaste lapsed omakorda koolis on, on hinnangud üsna nii ... no mitte head, siis tegelikult oli ka see täitsa põnev lugemine. Ja siis tasub muidugi ka filmid ära vaadata ja need kaks Fantastiliste elukate filmi ka. Rowling oli lubanud neile veel hunniku järgesid teha. Vahel on spin-off'id jamad, aga need meeldisid mulle küll, ainult loomi endid oleks võinud rohkem näidata :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma olen siin raamatuid lugedes mõelnud, et nende põhjal filmi teha pole selles mõttes üldse keeruline, et kõik on juba nii selgelt ette antud, mul jookseb lugedes ka film kogu aeg peas. Ei pea nuputama, et kuidas õht või teist asja lavastada, selles mõttes hästi dimensiooniline. Ma hakkasin vahetult enne Potterit "Kuritööd ja karistust" lugema ja esiteks jäi muidugi Potteri pärast pooleli, aga teiseks oli (vähemalt see algus) kuidagi kuiv ja seda "filmiefekti" üldse ei tekkinud. Kuigi peaks samuti väga hea raamat olema. Ma isegi ei tea, kuidas mul ikka veel lugemata on jäänud.

      Kustuta
    2. Ma olen selles mõttes vist kiiksuga, et kui mulle mingi asi meeldib, siis ma tahaks seda filmis väga täpselt ja raamatutruult näha. Nt nii Kevadest kui ka teistest neist asjust saaks vabalt kodumaise pika seriaali, kui täpselt raamatuid järgida. Arabella meil on, aga õudselt tahaks näha ka Heino Väli Silver Ükssilma lugusid, neid mõlemaid. Samuti Väli Hundikäppa ja Raua Roostevaba mõõka ja Märgutulesid Padalaiul. Keskpäev, mis on tehtud Päris kriminaalse loo põhjal, jäi ilma Lendavate taldrikuteta üpris lahjaks. Jube lahe oleks veel Robert Vaidlo Lood Kukeleegua linnast ning Doktor Meerike, need siis joonisfilmidena.
      Mul on olemas vana 1950. a Veel üks Lotte, kus Erich Kästner ise esineb jutustajana ja teda saab filmi algul ka näha. Ehk vaid paar-kolm asja on seal teisiti, mis raamatus olid, aga muidu väga täpselt. Kahjuks mustvalge film, aga siiski hästi tore ja südamlik.

      Kustuta
  2. Anonüümne18/11/19 05:16

    USAs teevad poed ''price adjustmenti'' ka telefoni teel, reeglina on selleks aega 7-14 päeva peale ostu, võib-olla Kanadas ka?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Siin on sama lugu, aga ma pole kindel, kas sildid peavad küljes olema või mitte. Loodetavasti ei pea.

      Kustuta
  3. Anonüümne18/11/19 14:24

    Potteri-raamatud on imelised, mul on see sari ammu olemas, iga mõne aja tagant loen uuesti ja uuesti. Ja ei saa küllalt, ikka veel tuleb uusi tahke välja või on midagi minus endas muutunud, mis asju teise nurga alt paista laseb.

    VastaKustuta
  4. Anonüümne21/11/19 21:04

    Rääkisin seda nalja oma šotlasest kaasale, kes veidi maakeelt mõistab ja tönkab. Tema meelest oli väga naljakas.

    VastaKustuta