21 jaanuar, 2016

Loomapood

Mõtlesin, et jagan teiega ka, kuidas siinsetes loomapoodides kutsikaid müüakse. Eesti poodidest mäletan küll hamstreid ja papagoisid, aga koeri-kasse sai ju ikka ainult otse omanikult? Või ma eksin?

Igatahes siin käib siis nii. Hästi kurb vaatepilt mu meelest. Kassid on samasugustes "purkides" ja tavaliselt 2-3 tükki ühes. Ja lemmikloomakärusid ma kah Eestist ei mäleta...

13 kommentaari:

  1. Ja ma arvasin, et sellist asja võib näha vaid Rumeenias! Tõesti kurb.

    VastaKustuta
  2. Kassid-koerad - kui kole! Isegi rott ja küülik tahaks suhtlemist, aga et kass ja koer - ei liigikaaslasi, ei inimest - jube-jube!

    VastaKustuta
  3. Anonüümne21/1/16 14:54

    Hispaanias olen ka kassipoegi samas olukorras näinud, koera sildiga "purk" oli tühi.

    VastaKustuta
  4. Ka Prantsusmaal on nad nii müügis. 😕
    Aga sarnaseid kärusid on võimalik isegi Eestist osta. Tänaval ma siiski pole ühtegi näinud, aga samas igasse kärusse ju ei vaata. ☺

    VastaKustuta
  5. No ei ole üldse normaalne ju! Õudne, vaesed loomad, mingis pisikeses klaaspuuris olla :S

    VastaKustuta
  6. Kanada on suur ja lai, provintsiti ning lausa linnati erinevad seadused. Torontos on näiteks keelatud kasside ja koerte müümine loomapoodides. Nii et sellist vaatepilti siin enam ei näe. Mina olen mõlemad koerad saanud maalt. Kõik kenasti tipp-topp korras. Kaks kiisut on ka maalt tulnud, aga niisama ühe tuttava talust, kus need vabalt elavad :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Siin võiks ka ära keelata, see on ikka puhas loomapiinamine.

      Kustuta
  7. Pariisis on ka kahjuks nii.

    VastaKustuta
  8. Anonüümne22/1/16 10:19

    Hispaanias on ka nii kahjuks, jah. Mõnes poes on eriti kurb vaadata, kui töötajad pole viitsinud väljaheiteid ära koristada ja need vaesed loomad peavad puuris oma väljaheidetega kükitama. Sellele viidates kehitatakse õlgu ja öeldakse, et aga ma just koristasin sealt. Tegelikult on soovitatav sellistest poodidest kasse ja koeri mitte osta, kuna neil on tihtipeale mingi geeniviga. Ka minu mees ostis endale aastaid tagasi poest labradori, kellel lõid hiljem välja mitmesugused vead. Ta on koera eest hästi ja pühendunult hoolitsenud, aga ütles, et oleks ta seda kõike varem teadnud, siis poleks sellist loomamüümisäri toetanud. Mul endal on neid puure vaadates alati kuidagi uskumatu tunne peal, et tänapäeval veel midagi sellist tehakse.

    VastaKustuta
  9. Anonüümne22/1/16 22:06

    Albertas on samuti keelatud kasside ja koerte müük loomapoodides. Kuigi suuremates loomapoodides võid siiski kasse sellistest "puurides" leida, kuid tegu on varjupaiga kassidega, kes on toodud siis loomapoodi, et nad kiiremini kodu leiaksid. Maksad umbes 100 dollarit selle eest, et kassil kõik süstid ja lõikused tehtud ja oledki omanik. :)

    VastaKustuta
  10. Anonüümne24/1/16 18:25

    Nägin just Ülemistes sellist koerakäru. Naine oli koos oma koeraga ostlemas. Arvasin, et beebi on vankris :)

    VastaKustuta
  11. Anonüümne24/1/16 23:30

    Väga kohutav. Ma vist ei läheks rohkem sellisesse pooodi, sest muidu tooksin iga kord seal mõned kutsud kaasa. Uskumatu, et sellises heaoluriigis selline asi on lubatud. Äkki ostetakse kõik yhe päevaga ära? Pissivad ka sinna kasti?

    M. T.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Pissivad ka sinna kasti, jah. Neil on mingid paberiribad all, neid siis vahetatakse. Ma olen mõelnud, et äkki saab sinna vabatahtlikuks minna, kutsadega mängima. Nii kurb, et nad sellises klaaspurgis peavad konutama. Ma olen näinud, et pabereid vahetatakse, aga koeri välja ei võeta. Huu, kõik tahaks omale koju võtta, aga kui puurid tühjaks teha, tekivad ju kohe uued! Ei tohi sellisest kohast looma osta.

      Kustuta