13 märts, 2017

Jube sitt on haige olla

Juhtusin kuskil külma saama ja olen nüüd juba peaaegu nädal aega haige olnud. Kurk valus, nina tilgub, väike köha ja vahepeal lähevad kõrvad lukku, mis on eriti imelik (aga Matt'i sõnul täiesti normaalne). Öösel ärkan mitu korda üles, sest küll ei saa hingata ja küll põleb kurk. Kohutavalt tüütu! Täna on kuidagi veel nõrgem olla ja terve keha natuke valus ja kange. Kondid ja nahk.

Võib-olla oleks mõistlik paariks päevaks koju jääda ja ennast ravida, aga samas palavikku mul ju pole, pealegi jäävad diivanil lesides kõik kohad veel valusamaks. Ma ei tea, mida teha. Ilmselt lähen ikka tööle ja juhul kui enesetunne kehv on, tulen poolest päevast koju tagasi. Vähemalt saavad kiiremad asjad tehtud.

Täna lebasin peaasjalikult ainult diivanil ja vaatasin mingit seriaali. Vahepeal tõin tibu seltsiks, aga ta eriti ei viitsinud minuga passida seal. Talle meeldib õlale lennata ja seal istuda, aga mul on sellega halvad kogemused. Õlalt kanasita rookimine on juba pigem rutiin kui erand. See on muidu mu lemmiktibu uuest kambast ja tal on ainsana nimi - Poppy.


Teiste kanadega on muideks kohe nii hästi, et keegi ei lähe supiks. Pärast seda kui ainsa kiusliku pooleks päevaks puuri panin, muutus olukord kardinaalselt! Järgmisel hommikul jalutasid kõik koos ringi ja polnud seda nägugi, et omavahel läbi ei saaks. Silkie'd hoiavad küll pigem omavahel kokku, aga see on neil mingi värvivärk. Punased jalutavad ka alati kõrvuti ning valged tegid sama kui neid veel kaks oli. Ainult Dora on kogu aeg omaette olnud, sest teine must osutus juba üsna väiksena kukeks ja pidi uude kohta kolima.

Õrre peal istumise korralduses on kah muutused. Alguses magasid kõik vanad kanad õrrel ja silkie'd põrandal. Sel päeval kui terrorist puuris oli, nägin esimest (ja viimast) korda silkie'sid teiste kanadega õrrel. Ja kui Matt nüüd ükspäev õhtul pimedas neid vaatamas käis, oli valge kana koos silkie'dega põrandal maganud, samas kui kõik teised õrrel olid. Väga kummaline! Ma ei tea, oli see juhus või magabki ta nüüd põrandal... Peab mõnipäev uuesti vaatama minema.

See hierarhiavärk on neil ikka tõsisem kui ma arvata oskasin.

- - -

Doktor Matt andis mulle natuke aega tagasi mingi tableti ja kogu valu läks ära! Appi kui hea. Ma ei tea, miks ma juba varem ei küsinud...

3 kommentaari:

  1. Anonüümne14/3/17 08:24

    Huuh, 3 nädalat läks ja loetud su blogi saigi, ilusti algusest peale. Ma enam ei mäletagi, kuidas ma siia jõudsin, vist ikka googeldades, et mis elu need eestlased seal välismaal ka elavad, mitte et mul endal oleks vähimatki plaani kolida, aga lihtsalt põnev on lugeda. Aga su kirjastiil haarab, väga mõnus lugemine, kuna mul pisikesed lapsed ja päeval tööl, siis lugesin õhtuti voodis unetundide arvelt, nüüd saan vähemalt magada, jeiiii :) ... kuigi parema meelega loeksin, et mis edasi sai!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Vau, 3 nädalat! Ma olen igatahes väga meelitatud, et selle ette võtsid! :)

      Kustuta
  2. Soovitan suvel mee-ingveri-sidruni segu purki valmis teha ning külmikusse hoiule panna (kõiki koostisosi võrdselt ning mett paned nii, et kataks sidruni ja ingveriviilud ilusti ära, siis ei lähe segu halvaks). Väga-väga mõnus tee või vee sisse panna kui külmetus hakkab märku andma või on juba kohal :)

    VastaKustuta