31 märts, 2022

Väiksed jupid

Kevad pole õieti veel alatagi jõudnud, aga umbrohi turritab juba igalt poolt välja. Jätkuvalt imestan, et keegi pole suutnud umbrohtu dekoratiivtaimedega ristata. Näiteks on meil siin äärmiselt kuivad suved - mitu kuud järjest ei tule tilkagi vihma. Kui nädalaks kodust ära minna, on tagasi tulles kõik taimed surnud. Aga selle teeraja seest, mis on killustikuga kaetud ja kus isegi mulda pole, sirgub mühinal umbrohtu. Mis siis, et ma seda kogu aeg välja kakun ja kõikvõimalike asjadega pritsin. 

-

Sain ükspäev raseda sõbrannaga kokku. Tema ütles, et täitsa lõpp, kuidas enam ei mäletanud kui hirmus on rase olla (esimesed lapsed on meil ühevanused) ja mina ütlesin, et täitsa lõpp, kui kiiresti see kõik pärast jälle meelest ära läheb!

Noh, mitte nii meelest ära, et ma seda kunagi uuesti tahaks teha. Aga vähemalt ei saa ma enam rasedusele mõeldes traumat :)

-

Muide, kas teie mehed ka jätavad külmikusse tühje pakendeid või on minu oma ainueksemplar? Iga kord kui sae käima tõmban, ütleb, et ei ole ju tühi! Tõesti ei ole. Sõrmkübaratäis on alati sees.

21 kommentaari:

  1. Anonüümne31/3/22 06:37

    Oh, seda mangokeefiri tahaks proovida :) ja ei, ei ole ainueksemplar!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Seda on kahes versioonis, mango ja maasikas (pluss tavaline maitsestamata keefir muidugi ka). Mõlemad on väga head, Oscaril läheb liitrite kaupa.

      Kustuta
  2. See pakendite asi on tõesti täiesti arusaamatu. Minu kodus on teemaks pigem pesemisvahendid. Enne tuleb ikka uus avada, kui eelmise viimane tilk on ära kasutatud. Paneb ikka tuld ja auru purskama vahel :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ja hambapastatuubi pigistatakse kah keskelt? See on teine asi, mida minu kallis abikaasa teeb ja millest ma kuidagi aru ei saa.

      Kustuta
    2. Jaa, aga kuna ma kasutan hambapastatablette, siis see ei häiri. Küll aga härib see, kui kraanikausi kõrval on 3 tuubi hambapastat, milles kõigis on mingi tilgake sees.

      Kustuta
  3. Lisaks pakenditele leidub külmikus aeg-ajalt ka tühje nõusid. Kui kotlet on taldrikul külmlappi pandud siis võtad selle taldrikult ja tühja taldriku otse loomulikult paned tagasi... Ja lisaks vihastab mind mitme sama toote samal ajal avamine. Kui üks vorstipakk või jogurt on avatud siis krt võtaks, EI AVA teist vorstipakki või teist jogurtit samal ajal... Mille krdi pärast peab samal ajal olema mitu avatud vorsti või juustupakki? Söögu järjest!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. OOJAAAA! Meil saiapakkidega sama teema, aga sellepärast, et keegi ei taha otsa tükki võtta. Ma ükskord peitsin suurest frustratsioonist uue paki ära, et vana enne tühjaks saaks

      Kustuta
    2. Uute pakendite avamise probleem on meil ka!

      Kustuta
  4. Meil on vastupidi. Minu meelest saaks purgist ühe saiatäie moosi vms veel, aga abikaasa arvab juba purgi viimase veerandi peal, et see on ju tühi ja kibeleb ära viskama.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mhmh, meil ka niipidi. Vahel mees õiendab, et miks siin pakis tilk mahla sees ja siis mina vingun, et see oli mul nimelt jäetud juhuks kui just pisikest tilka tahaks :P

      Kustuta
    2. Pisikese tilga saab ju uuest pakendist ka :D

      Kustuta
  5. Põhjus selleks on üsna proosaline: kui tilk on sees - ei pea ju prügikasti panema - see on liigne tegevus, mis kulutab energiat. Jah, sa ei ole ainus, kes tilgaga pakendeid külmikust eemaldab.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Suurima tõenäosusega jääks see pudel temast nagunii kuskile köögikapile, mitte sinna, kuhu tühjad pudelid tegelikult käivad. Nii et kui sedapidi vaadata, teeb ta tegelikult lausa lisaliigutuse kui pudeli külmikusse tagasi tõstab :D

      Kustuta
  6. Huh.
    Õnneks neid muresid meil pole. Ei uute avamist enne ega tilga jätmist.
    Aga noh meil oli vahepeal see sokid diivani ees/kõrval kogu aeg. 😡
    Aastatepikkunbe ving. Aga töölt tulles leivad nad tee ikka õnneks vannituppa nüüd. Seega vaid vabade päevade mure.😁

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Jaa, sokid on meil ka diivani kõrval. Kusjuures nii Matt'i kui Oscari omad. Ma olen ainus inimene siin majas, kellele meeldib kui sokid jalas on.

      Kustuta
    2. Aga võtke koer. Meil olid ka sokid laokil kogu aeg. Aga siis tuli majja väiksemat sort koer, kes neid sokke alguses oma mänguasjaks pidas. Kuna tegime selle "vea", et võtsime soki ära ja andsime selle asemel maiuse, siis on meil majas nüüd sokikoristaja. Selle tulemusena hoiavad kõik oma sokkidel hoolega silma peal ja diivani kõrvale, peale ja alla need enam vedelema ei jää. Miinuseks on see, et "sokikoristajal" õnnestub vahel riietumise käigus ka puhas sokk tuuri panna, mida ta siis püüab omanikule "maha müüa".

      Kustuta
    3. Meil esimese elukaaslasega oli koer ja toimis täpselt nagu sa ütlesid. Kõik maha unustatud sokid võttis omale ja näris katki. Toimis ideaalselt! Sokid hakkasid päevapealt mustapesukorvi maanduma.

      Kustuta
    4. Vat üks mure, mida meil ei ole, sest sokid kaovad lihtsalt ära. Kui ma panen lapsele enne jalutuskäiku sokid jalga, saan ma mehelt tagasi sokkideta lapse - ja kui küsin, et oot, aga sokid, vaatavad mõlemad mind, nagu mina oleksin lollakas.

      Kustuta
    5. Mul jällegi ei kao kunagi sokid ära. Imestusega loen, kuidas inimestel pesumasin sokke "sööb", mul tulevad isegi need imetillukesed beebisokid nii pesumasinast kui kuivatist ilusti tagasi.

      Kustuta
  7. Minu oma võtab omale kohe uue veeklaasi, kui oma klaasi ei näe. Nii leian mõnikord 3 veeklaasi kui ta õhtul kolm tundi on kodus olnud. Ja pakendite avamine on meil ka teemas, ikka uus tuleb lahti teha, isegi siis kui avatud pakend selle peal on=)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Jaa, meil klaasidega ka sama! Ma saan siin teiste kogemusi lugedes aru, et ma olen ikka jackpoti saanud, kõik kiiksud olemas :D

      Kustuta