06 juuli, 2019

Harjalood


Käisime siin vahepeal suvilas ja tagasi tulles oli tunne nagu oleks mitu kuud ära olnud. Kõik aiasaadused on vahepeal valmis saanud ja ma võiks vanduda, et isegi puud-põõsad suuremaks kasvanud. Kanad on endiselt elus. 

Suvilast tagasituleku sättisime nii, et mina jäin veel üheks ööks emaga Vancouverisse, et ta järgmisel päeval lennujaama toimetada ning Matt läks Oscariga koju. Vot sellist nalja, et Matt 24h järjest lapsega üksi oleks, ei ole mitte kunagi varem juhtunud. Sest noh, esiteks on ta umbes kogu aeg tööl ja teiseks - kuhu ma üksi nii väga ikka lähen?!


Matt rääkis hiljem, et kuni tema vannivett jooksma pani, oli Oscar juba sahtlist oma hambaharja ja -pasta välja otsinud ning pesi usinasti kikud puhtaks. Selline kasvatus, noh! Patsutan siin omale õlale praegu... Videot vaadates osutus see "oma" hambahari muidugi hoopis minu omaks ja ega sel isepesemisel suurt efektiivsust ole, aga mis me siin pisiasjade kallal ikka närime. Hiljem oli sama harjaga ka poti puhtaks küürinud, töökasvatus on siin majas tugev!

2 kommentaari:

  1. Heh, see harjaga poti küürimine tuletab meelde filmi "Private Benjamini" :)
    Aga see lapsuke järves, see on niiiiiivõrd hea pilt, et tuleks lausa kuskile konkursile saata. Mul FB-d pole, mingist laikimisest tea'p midagi, aga vaat sellele pildile virutaks kohe 100 plussi - kümnepallisüsteemis XD XD XD

    VastaKustuta