17 juuni, 2016

Külalistetoad

Vaatasin sellist saadet nagu "Naabrist parem", kus keegi ütles, et "see korter näeb nüüd täpselt selline välja nagu ta minu peas algusest peale on olnud". Mina pean küll tunnistama, et ma isegi ei mäleta, milline meie uus kodu minu peas välja nägi, sest nii plaanid kui reaalsus on vahepeal kuskil sada korda muutunud.

Hiljuti leidsime kamina kohale hea pastelse pildi, mis on sõna otseses mõttes nii mahe, et päevasel ajal ei paista peaaegu üldse silma. Õhtul seevastu muutub täiesti külmaks lillaks ning ajab mind hulluks! Ja siis ma lihtsalt ei vaata, sest Matt ütles, et tema ei näe probleemi ja päeval on mul kah jälle kõik korras.

Külalistetoad on nüüd enam-vähem valmis. Väiksemasse oli kummutinurka mingit valgustit vaja ja imekombel isegi leidsin kuskilt portsu sobivaid, aga polnud kindel, millist võtta. Nii palju on juba tarkust tulnud, et poes pilt teha ja kodus võrdlema hakata, mis kõige tõenäolisemalt sobiks. Väga raske on valida kui kõik nii toredad on!


Mul oli tegelikult selline plaan, et pärast sissekolimist istun paar nädalat diivaninurgas keras, loen kõik vahepeal kogunenud raamatud läbi ja ühtlasi tegelen vähehaaval sisustamisega. Ja mitte et kohe nii kiire oleks olnud, et üldse lugeda ei jõuaks, aga diivanit pole!!! Seega ma siis ainult sisustan... Ja see pole sugugi nii lihtne, et paned peas pildi kokku ja muudkui teed.

Kui poes olev valik peas olevate piltidega paremini kattuks ja kõik asjad nii päeva- kui õhtuvalguses normaalsed välja näeks, oleks oluliselt muretum.

Näiteks magamistuppa on vaja väga kindla kuju, suuruse ja tooniga öökapilampe. Pole! Panin siis ajutiselt selle "neutraalse Ikea" mis pidi igale poole sobima ja nüüd kuskile ei sobi. Päevavalguses ei sobitu üldse sellesse pilti, mis mu peas on, aga kui pimedas põlema panna, on nii ilus, et ei peaks välja vahetamagi. Hommikul vaatan jälle, et mkmm... ei lähe!

Tibu-uudiseid ka: ükspäev avastasime Henrietta kasti ääre pealt kõhutamast. Appi, meie beebid hakkavad suureks kasvama! Mööda maja jalutamises ei oleks ju iseenesest suuremat katastroofi, aga arvestades, mis tihedusega neil alumine ots pruuni ollust toodab, võivad nad ühe öö jooksul kambakesi rohkem pahandust korda saata kui kari teismelisi. Seega pani Matt kastile traadist võrgu peale ja lõpetas lennutunnid mõneks ajaks ära.

Kanamaja on tegelikult valmis ja kui aiale võrk peale saab, et kotkad ja pesukarud meie nunnusid kohe esimese päevaga laiali ei tassiks, lähevad väiksed kakarotid omaette elama. Matt lubas kuuti kaamera paigaldada, et me nende elust endiselt osa saaks. Ahjaa, nimed on nüüd ka kõigil olemas:

Mustad - Delores ja Dora
Punased - Ruby ja Roxy
Valged - Henrietta ja Harriet

12 kommentaari:

  1. Esimene kanapilt - vasakult: Sammalhabe, Kingpool ja Muhv XD. Oota vaid, kuni tibud juba laulma hakkavad, see on hästi tore :)
    Aga lilledel on aknast kaugel ju pime, nad ka elusolendid. Muidu need asuursed lambid olid täitsa vahvad.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Minu meelest on nad kõik Muhvid!

      Kustuta
  2. Nii nunnud tibud, et tahaks endalegi. Kui kunagi majas elan, siis ehk saaks võtta.. nii hea, kui kanamunad oleks mahedad ja enda õuest. :)

    VastaKustuta
  3. Ma olen kogu aeg arvanud,et Sammalhabe, Muhv ja Kingpool on ikka poisid, seega pliksidele justnagu need nimed ei sobi? Aga kodu saab Sul nii eestlaslik, värvilahenduse poolest, mulle meeldib ja elaksin küll... ja see seinamaal (kus pisut kuldset kiirgab) meeldib niimoodi pildilt ka! Edu!!!

    VastaKustuta
  4. No poisid jah, aga lihtsalt need kolm meenutasid mulle sellel hetkel neid nii kangesti :) Muhedad sihukesed, eriti Muhv :) Ja juba peale vaadates on näha, et igaühel on oma iseloom.
    (Ausalt, varsti võtan omale siia kuke, saagu siis või mis iganes XD )

    VastaKustuta
  5. Kuhu siis Laar jm poliitikud jäid :)?

    Aga lambid mulle meeldivad. Ma olen oma koju samas stiilis (samast sarjast?) Ikeast küünlajalad tassinud. Nüüd peaks lampe ka jahtima asuma :)

    VastaKustuta
  6. Mulle jällegi täiega meeldib, kuidas te oma kodu sisustanud olete. Hall on mu lemmik, aga minu abikaasa et värvida on mõttetu, et tapeediks. Ah, mehed.. :D Aga magamistuba on supppppper!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kanadas on huvitav see, et mitte kellelgi pole tapeeti. Müügil ka pole. Kõik ainult värvivad.

      Meil on hästi palju halli, sest magamistoas ja elutoas oli üks sein tumehall ning see natuke dikteeris, mis üldse sobib. Matt keeldus halli üle värvimast, mina oleks elutoa muidu ühevärvilise teinud. Külalistetoad on päriselus pigem beežid ja sellepärast pididki sarnased jääma, et kogu muu maja on tumedam. Valget mööblit kanadalased ise peaaegu ei kasuta.

      Kustuta
  7. Anonüümne17/6/16 11:23

    Oi, see öökulli lamp on minul öökapil. Ostsin täitsa Eestist (Hortesest) ja maksis kolmandiku vähem, kui teil seal Urban Barnis :)

    See linnuga pilt on nii ilus ja see teine kuldne meeldib ka väga.

    VastaKustuta
  8. Tagasihoidlikult ilusad külalistetoad ja mina oleksin sama lambivaliku teinud. :)

    VastaKustuta
  9. Anonüümne20/6/16 16:05

    Lugesin nädalaga blogi tagantpoolt ette ära ja küll oli põnev :)
    Jään huviga edasisi seiklusi ootama!
    Helle

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mul on alati väga hea meel kui keegi kirjutab, et luges terve blogi läbi! See on väga suur tunnustus. Aitäh!

      Kustuta