19 detsember, 2017

Rikutud mõtlemine

Haigla lasteosakond on jõulude puhul ära ehitud. Muuhulgas ripub üleval selline pilt... Kas ainult minul on rikutud mõtlemine või märkate teie ka siin midagi kummalist?


25 kommentaari:

  1. Eheeee... ma sama rikutud :D

    VastaKustuta
  2. Tänu taevale, aga ma vist ei ole siis rikutud. Majad on imelikud, seda küll, aga mingit muud otstarvet ma neile ka ei oska välja mõelda. Isegi selle ülesandega, et vaata, kas sa näed midagi imelikku..... ei ole ju nagu...

    VastaKustuta
  3. Ma saan aru, miks sa ütled nii, kuid minu meelest pole. Üldse ei meenuta.

    VastaKustuta
  4. Ei näe. Mis kummaline on?

    VastaKustuta
  5. Anonüümne19/12/17 11:40

    Mina ka ei näe midagi kummalist..ehk seletad lahti?

    VastaKustuta
  6. Anonüümne19/12/17 15:58

    Ehhh... olen ka rikutud mõtlemisega. Torkas kohe silma.

    VastaKustuta
  7. Hihii...Mina sellist pilti küll igatahes seinale ei riputaks.

    VastaKustuta
  8. Oh, vist sain aru! Kas "Whoville" algus, "who", kõlab nagu "whore"?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. See "whoville" on muud konteksti arvestades natuke naljakas nimi küll, umbes nagu "who is in the picture?" Ja siis mõni näeb midagi imelikku ja teine ei näe.

      Kustuta
    2. Kas Whoville pole mitte sealt Grinchi loost, kes jõulud varastas? Seal olid ka majad igasugused imelikud.

      Kustuta
    3. Täiesti võimalik! Näe, ma pole üldse lasteteemaliste asjadega kursis!

      Kustuta
  9. Selle pildiga on nagu maailmakuulsa tindipleki testiga, et igaüks näeb täiesti erinevat asja. Mul on nii hea meel, et vähemalt kõik ei ole sama rikutud mõtlemisega nagu mõned meist.

    Kes vihjeid otsis, siis minu jaoks on probleem kahes parempoolses "majas". Valged "mütsid" ei tee asja sugugi paremaks ka...

    VastaKustuta
  10. No ei tea..poleks selle
    peale isegi tulnud et lapse joonistusest midagi kahemõttelist otsida...no mda tõesti?

    VastaKustuta
  11. Mu meelest ei pea selleks sugugi 'rikutud' olema, et levinud sümbolid silma hakkaksid, erinevates kontekstides.

    Mul oli hiljuti täpselt samalaadne wow-moment kolmeaastase lapse joonistatud raketi-pildiga =)

    VastaKustuta
  12. Vastused
    1. Anonüümne20/12/17 18:13

      Oi, Murka on ikkagi elus! :)

      Kustuta
    2. Jah, kuuldused minu surmast on tugevasti liialdatud :)

      Kustuta
    3. Ohoo, tere Murka! Mul ka hea meel, et elus!

      Kustuta
    4. Jah, ma vabandan, mulle tegelikult need raseduse ja titejutud väga ei meeldi, aga kuna sina ja su blogi väga meeldivad (tegelikult ainuke peale looduspiltnik Remo Savisaare oma, mida jälgin), siis kannatan ära ja lasen need mittemeeldivad kohad lihtsalt ülejala.
      Rohkem meeldivad mulle just need kanajutud ja muud kohalikke olusid ja inimesi ja loodust tutvustavad asjad. Igal juhul ma tänan, et oled viimased mõned aastad pakkunud sellist nauditavat meelelahutust ja loodetavasti jagub neid ka hiljemgi, kui titt käes ja enamus auru tema peale läheb :)
      Igatahes jaksu ja vastupidamist!
      XD XD XD

      Kustuta
    5. Ma kardan, et titega tuleb esialgu ainult titejuttu, sest siis mul lihtsalt pole suurt millestki muust rääkida. Umbes nagu rasedanagi, sest ma veetsin ju üle poole rasedusest kodusena, nii ei teki mingeid põnevaid juhtumisi ja elamusi. Aga kanajutte vist ikka vahel saab! :)

      Kustuta
    6. Nojah, eks te siis tea, et neid asju ma ei loe ega kommenteeri, aga et ma sellepärast veel "surnud ja ära kadunud" ei ole :) Pilgu peale ikka viskan :)

      Kustuta
    7. Ega tittejutuallergia vastu aitab vist üldiselt jah ainult see kui ise ka rasedaks jääda :D

      Kustuta
  13. Rääkides rikutud mõtlemisest ... äsja tuli välja uus, järjekorras 9. Tähesõdade film, ja ma mõtlesin, et vaatan siis vanad osad ka uuesti üle (8-ndat pole ka veel näinud). Aga hakkasin peale mitte esimesest, vaid ikka neljandast, tollest 1977. aasta omast, no nö. vana usu peale. Ja mis ma näen - selles stseenis, kus Luke, Obi-Wan ja droidid Han Solo laevaga Tatooine'ilt minema panevad ja Luke oma valgusmõõgaga harjutab, Obi-Wan paneb talle silmakattega kiivri pähe - ja mis on kiivril kahel pool valge värviga punasele põhjale maalitud - nojah, minge ja vaadake ise!
    Nii nagu SG ja Atlantise lugudes olid pidevalt igal pool naise stiliseeritud suguelundid. Neid oli seal kohe nii rohkesti, et torkas silma see sarnasus ja ma mõtlesin, et misasja, kas mõnel butafoorikul või kunstnikul on mingi probleem nendega?

    VastaKustuta